بهترین اتفاق زندگیمون
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, :: 11:53 :: نويسنده : فافا

 

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_           سالگردمون مبارک نفسیم

بیشترازجونم دوست دارم عمرم

 375327ndty9a3tca.gif  



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت23:39---14 شهريور 1392
سالگرد ازدواجتون مبارک

عشقتون مستدام
پاسخ:سالگرد ازدواج نبود عزیزم سالگرد بهم رسیدنمون بود مرسی باران عزیزم


سالی
ساعت8:43---13 شهريور 1392
سالگردتون مبارک عشقتون پایدار عزیزززززززم
پاسخ:ممنون سالی جون خوش گذشت سفر زیارت قبول 


ماری گیس بریده
ساعت22:26---11 شهريور 1392
عزیزم مبارکهههههههههههه
پاسخ:ممنون ماری جوووووون


ملیح
ساعت17:54---11 شهريور 1392

عزیزدلم
مرسی از کامنتت و مرسی که به فکرمی
گلم نمیخوام احسان بفهمه من برای بچه ها توضیح دادم چی شده شاید ناراحت بشه که مسائل خودمونو به همه گفتم واسه همین تو اونجا ننوشتم و جدا جدا واسه همتون کامنت گذاشتم ، میبوسمت

پاسخ:خواهش میکنم عزیزم

 



پریا
ساعت17:42---11 شهريور 1392

سلام فافاجونم.سالگردتون مبارک.عشقتون پایدار و زندگیتون سرشار از محبت

پاسخ:مرسی پریای مهربونم



همسری
ساعت14:29---11 شهريور 1392

اوووووووووووووه دس دس دس نانای نای بیا وسط
سالگردمون مبارک عشقم لی لی لی
اگه اشتباهی کردم یا بعضی وقتا ناراحتت کردم ازت معذرت میخوام عمرم ایشالا امسال همسر بهتری برات باشمو زودتر بهم برسیم
خییییییییییلی بیشتر از همیشه دوست دارم همه ی زندگیم

پاسخ:

منم به شما تبریک عرض میکنم همسرم

شما بهتر هستی گلمایشالا

منم دوست دارم عزیزم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: